La vicerectora d’Estudiantat i Compromís Social visita l’exposició d’Adona’t «Il·luminades. Il·lustrant la història de la misogínia» a l’UJI

25/11/2019 | SCP

L’Associació Adona’t, amb motiu de la celebració del Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra les Dones, ha portat al vestíbul de la Facultat de Ciències Humanes i Socials l’exposició «Il·luminades. Il·lustrant la història de la misogínia» que podrà ser visitada fins al 15 de desembre de 2019. La mostra ha sigut visitada avui per la vicerectora d’Estudiantat i Compromís Social, Inmaculada Rodríguez, acompanyada per membres de l’Associació, com Carmina Pinyana, responsable de Publicacions de la Universitat Jaume I.

A l'exhibició es pot gaudir de les il·lustracions de Marta Selusi Luis, Racher Virginia Brenes Dutch, Juárez Casanova estudi, Anna Dobon, Laulauenlaseuatinta, Tica Godoy, SANSANO, Verònica Fabregat Sebastià, Anna Mingarro Mezquita, Mabel Ramos, Paula López Almela i Laura Castelló, sobre textos d'Homer, Aristòtil, Sant Agustí, Jaume Roig, Erasme de Rotterdam, Sigmund Freud, Pierre de Coubertin, Bolsonaro...

A més a més, s’ha editat un llibre-catàleg amb textos introductoris d’Eva Alcón, rectora de la Universitat Jaume I, Miguel Monar, director de l'Escola d'Art i Disseny de Castelló, Begonya Sáez Tajafuerce, professora de la Universitat Autònoma de Barcelona, Ali Brancal, pedagoga i membre d'Adona’t, Aina Garcia Carbó, escriptora i membre d'Adona’t, i Lola Mallén, presidenta d'Adona’t.