La Fundació Germà Colón de l’UJI entrega els premis del concurs de cal·ligrames

22/11/2019 | SCP

La Fundació Germà Colón de la Universitat Jaume I de Castelló ha fet entrega dels premis del concurs de cal·ligrames una vegada conegut del fallo del jurat. L’acte va tindre lloc en el marc de les jornades «Veus de dones en femení i singular».

El primer premi, dotat amb 300 euros, ha sigut per a Jaume Burgar per Açò és la dona mundi?, mentre que el segon premi, amb 200 euros, ha sigut per a Sara Artola per Metamorfosi. Per últim, Raluca María Petrica, amb Súper Dona ha sigut la guanyadora del tercer premi, dotat amb 100 euros.

El jurat ha estat format pels membres de la Fundació Germà Colón, Rosa Agost Canós, professora de Traducció i Interpretació; Santiago Fortuño Llorens, catedràtic de Literatura Espanyola; Lluís Gimeno Betí, catedràtic d´Escola Universitària de Filologia Catalana, i Víctor Garné, tècnic del Consell d´Estudiants.