La banda de l’UJI dóna la benvinguda als seus nous músics Una cercavila pel campus inicia els actes de celebració de Santa Cecília

13/11/2019 | SCP

L'Associació Cultural Banda UJI ha celebrat una cercavila pel campus de la Universitat Jaume I al qual s’han sumat en cadascun dels centres els seus nous components. Un total de 17 són els músics que s’uneixen aquest nou curs acadèmic a la formació que agrupa una quarantena d’estudiants de grau, màster, i també, alumnat de la Universitat per a Majors.

D’aquesta manera la banda universitària inicia els festejos de Santa Cecília, que continuaran el pròxim 16 de novembre amb la celebració de la festa de la patrona amb la resta de bandes de la ciutat de Castelló a les 13 hores a la Plaça Major. Enguany, a més de la trobada de les bandes de la ciutat a la plaça, l’acte comptarà amb una multitudinària cercavila en la qual totes les bandes participants aniran fins a La Pèrgola.

L'Associació Cultural Banda UJI inicia una nova temporada tenint sempre en compte la tasca divulgativa, musical i formativa entre l’estudiantat universitari i la resta de la comunitat universitària. Aquest any, Miguel Joaquin Selva Pla, natural de Canet lo Roig, s’estrena en la direcció del conjunt, qui ha programat «un repertori variat, amb obres representatives de diferents èpoques i estils de la música contemporània, tenint com a eix vertebrador el folklore popular, els sons que al públic li són propers i reconeixibles amb facilitat».

Fotografies