L’UJI distingeix 96 estudiants amb els Premis «Ernest Breva» a l’Excel·lència Acadèmica

21/10/2019 | SCP

•  premis-ernest-breva Premios_Excelencia_Academica_19DLL222_in

FOTO: Damián LLorens

La Universitat Jaume I ha lliurat els Premis a l’Excel·lència Acadèmica a l’estudiantat de grau del curs 2017/2018. L’acte ha estat presidit per la vicerectora d’Estudiantat i Compromís Social de l’UJI, Inmaculada Rodríguez, qui ha estat acompanyada pel president del Consell Social, Sebastián Pla; el degà de la Facultat de Ciències Humanes i Socials, Andreu Casero; el degà de la Facultat de Ciències de la Salut, Rafael Ballester; el vicedegà del Grau en Dret, Achim Puetz, i el secretari de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, Juan Ignacio Climente.

En aquesta ocasió s’han atorgat un total de 96 premis a l’estudiantat amb el millor expedient acadèmic de primer, segon, tercer i quart curs en cada grau, i cinquè i sisè en el cas del Grau en Medicina. Concretament, s’han lliurat 21 premis de primer curs, 23 de segon, 23 de tercer, 27 de quart curs de grau, a més d’un de cinquè i un de sisè en Medicina.

També s’han lliurat els diplomes al rendiment acadèmic a cinc alumnes que han aconseguit el premi a l’excel·lència acadèmica en tots els cursos en els graus de Química, Economia, Finances i Comptabilitat, Psicologia i Enginyeria Agroalimentària i del Medi Rural.

La vicerectora d’Estudiantat i Compromís Social, Inmaculada Rodríguez ha felicitat tot l’estudiantat premiat i ha destacat que aquests premis són un signe del compromís de la Universitat d’ajudar a l’estudiantat excel·lent en la seua trajectòria universitària i de l’aposta pel talent. «És important identificar i promocionar aquest estudiantat per tal de poder posar al seu abast els mitjans necessaris per a un òptim desenvolupament personal i acadèmic, ja que la seua projecció té una incidència directa, molt decisiva, en el desenvolupament futur de la nostra Universitat i de la nostra societat», ha assenyalat.

Fotografies