La campanya «Home delivery. Lopetegui» creada pel titulat de l'UJI Marcos García Pérez guanya un or en els Premis d'Eficacia Publicitària

25/10/2019 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
Twitter
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

La campanya «Home delivery. Lopetegui» de l’agència La Despensa i Burger King, creada per Marcos García Pérez, titulat en Comunicació Audiovisual per la Universitat jaume I, i Álvaro Ferrero ha guanyat un or en la categoria de menys de 200.000 euros de pressupost en la XXI edició dels Premis d'Eficacia Publicitària 2019 de l'Associació Espanyola d'Anunciants. En total s'han atorgat 34 premis entre un elevat número d'anunciants i agències en una gala que s'ha celebrat el 24 d'octubre en el Teatre Real de Madrid. Així mateix, ha estat premiada DDB Barcelona com a Agència de l'Any, de la qual forma part el creatiu i titulat en Publicitat i Relacions Públiques de l'UJI Pablo Guirado.

Estudiantat de tercer curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de l'UJI, acompanyat per la professora Cristina González Oñate, també ha tingut l'oportunitat d'assistir a la gala de lliurament dels premis. A més, han conegut l'agència de publicitat Sra. Rushmore, una de les més importants en l’àmbit nacional, amb una visita guiada a càrrec de Marta Taboada, directora d'art en l'agència i antiga estudiant de l’UJI.

Vídeo de la campanya «Home delivery. Lopetegui»

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions