AlumniSAUJI ofereix masterclass per reciclar-se professionalment

16/10/2019 | SCP

• Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes masterclass-alumnis

Les masterclass són sessions de màster gratuïtes per als membres AlumniSAUJI Premium o estudiantat de l’UJI que desitge estar al dia de les últimes propostes professionals del seu sector.

El programa dels antics alumnes, AlumniSAUJI, ofereix per cinquè any consecutiu als membres Premium la possibilitat d’assistir de manera gratuïta a algunes sessions de màsters universitaris, propis, cursos d’expert i cursos d’especialització per refrescar o ampliar els seus coneixements.

Les masterclass tenen com a objectiu que l'antic alumnat i els professionals puguen mantenir-se connectats amb les últimes propostes del seu sector professional a través de l'assistència a sessions determinades de l’oferta formativa de postgrau de la Universitat Jaume I. D'aquesta manera, els membres d'AlumniSAUJI Premium que ho desitgen podran accedir a una sessió dels màsters o cursos que col·laboren, de forma gratuïta. Aquestes sessions poden ser des de conferències fins a assignatures completes, bé presencials o bé en línia, per facilitar també l’accés a persones que no tenen disponibilitat horària o personal per desplaçar-se al campus.

La formació de postgrau es caracteritza per la seua alta especialització i per oferir una visió actualitzada i d'avantguarda dels sectors a què pertany, pel que aquesta és una oportunitat única per seguir adquirint coneixements. Les sessions es realitzen durant tot el curs. Els requisits són ser titulat o titulada universitari i membre de la categoria AlumniSAUJI Premium o estudiantat de 4t curs de l’UJI. En alguns casos, es requereix també tenir una titulació afí al contingut del màster.

Les inscripcions per a les masterclass gratuïtes dels mesos d’octubre i novembre ja estan obertes. Durant aquests mesos hi haurà tres sessions sobre diverses temàtiques, començarà el dia 24 d’octubre amb la sessió «La gestió normalitzada» dins del Màster propi en Gestió Integrada de la Qualitat, el Medi Ambient i la Prevenció de Riscos Laborals i continuaran el dia 8 de novembre les sessions «Filosofia per la pau» del Màster Universitari en Estudis Internacionals de Pau, Conflictes i Desenvolupament i «Gestió de riscos en projectes» dins del Màster en Project Management Executive.

El dia 14 de novembre hi haurà la masterclass «La importància de la tutoria a secundària» del Màster Universitari en Professor/a d’educació secundària obligatòria i batxillerat, formació professional i ensenyament d’idiomes i el dia 15 de novembre, es podrà assistir a la sessió «Càrrega mental de treball. El procés d’estrès» del Màster Universitari en Prevenció de Riscos Laborals. L’oferta de les masterclass del mes de novembre finalitzarà amb «Cultura de la lactància natural», una sessió del Curs d’Especialització Lactància natural, un repte professional.

El Programa AlumniSAUJI està obert a tota la societat, ja siga algun dels més de 45.000 antics alumnes de la Universitat Jaume I com d’aquelles persones sense estudis universitaris o que són exalumnes d’altres universitats però que volen mantenir una relació de proximitat amb l’UJI. Formar part d’AlumniSAUJI permet participar de la vida universitària i gaudir de nombrosos avantatges en ocupació i millora laboral, formació, instal·lacions i activitats d’oci.

Més informació: www.alumnisauji.uji.es o https://www.uji.es/serveis/alumnisauji/jasoc/alumnisaujipremium/formacio/millora-professional/reciclatge/