Estudiantat d’Educació Infantil de l’UJI visita l’exposició «Wences Rambla. 50 anys d’abstracció pictòrica»

07/10/2019 | SCP

Estudiantat de l’assignatura de Didàctica de la Percepció i Expressió Plàstica del Grau en Mestre/a en Educació Infantil de la Universitat Jaume I, acompanyat per la professora Neus Lozano Sanfelix, ha realitzat una visita a l’exposició «Wences Rambla. 50 anys d’abstracció pictòrica» de l’artista i professor jubilat de l’UJI Wenceslao Rambla, al Museu de Belles Arts de Castelló.

L’exposició, que es pot visitar fins el 20 d’octubre, és una producció de l’Institut Valencià de Cultura amb la qual es pretén mostrar els primers 50 anys de treball professional d’aquest artista castellonenc i internacional que ha sigut capaç de passejar des de la figuració crítico-social a l’ús de la matèria en obres informalistes, continuar després amb l’abstracció geomètrica i lírica, així com presentar unes composicions de gran energia colorística junt amb d’altres de suaus cromatismes.