L’UJI ofereix quatre beques d’estades en pràctiques Fundació ONCE-CRUE Universitats Espanyoles per l’estudiantat amb discapacitat

11/10/2019 | SCP

El pròxim 31 d’octubre de 2019 finalitzarà el termini de presentació de sol·licituds de la convocatòria de beques per a la realització de pràctiques externes curriculars i no curriculars de la Fundació ONCE-CRUE Universitats Espanyoles, gestionada per l’Oficina d’Inserció Professional i Estades en Pràctiques de la Universitat Jaume I de Castelló.

Aquest programa pretén donar resposta a l’alumnat de l’UJI amb discapacitat reconeguda que estiga interessat a realitzar pràctiques externes, tant curriculars com no curriculars (modalitat per al qual només cal tenir el 50% dels crèdits aprovats).

El nombre de pràctiques becades per aquesta convocatòria serà de quatre, tindran una durada de tres mesos, a jornada parcial (25 hores/setmana) i l’estudiantat beneficiari rebrà una ajuda de 600 euros bruts mensuals.

L’estudiantat interessat ha de passar per l'OIPEP i rebre orientació. Pot demanar cita per telèfon: 964 38 70 72 o mitjançant l'enllaç: Sol·licitud de cites d'orientació, marcant l'opció orientació professional en general, i indicant que vols orientació per a les beques ONCE CRUE Universitats Espanyoles.

Més informació de la convocatòria