L’UJI i la Universitat Tècnica de Federico Santa María de Xile ampliaran la seua col·laboració en l’àmbit econòmic

29/01/2019 | SCP

La rectora de la Universitat Jaume I de Castelló, Eva Alcón, ha rebut la visita del rector de la Universitat Tècnica de Federico Santa María de Xile, Darcy Fuenzalida O’Shee, acompanyat pel catedràtic d’Economia Aplicada de l’UJI Celestino Suárez. Durant la reunió, s’ha mostrat interès per ampliar la col·laboració que ambdues entitats mantenen en l’àmbit econòmic.

Aquesta col·laboració es contempla en el conveni marc signat entre els dos centres en 2015 amb la finalitat de treballar conjuntament en projectes d’investigació, programes de formació i projectes d’interès comú.

La Universitat Tècnica de Federico Santa María de Xile (http://www.usm.cl/), creada en la dècada dels anys 30, per voluntat del filantrop Federico Santa María Carrera, qui va donar la seua fortuna per dotar el país d’una institució d’ensenyament superior, imparteix des de fa més de 80 anys titulacions dels àmbits de l’enginyeria, la ciència i la tecnologia.