Èxit de participació en la primera jornada formativa de la Lliga de Debat Amb aquesta activitat l’UJI inicia el programa de la Lliga de Debat per al curs 2018-2019

28/01/2019 | SCP

La Universitat Jaume I ha celebrat la primera de les jornades formatives previstes en el marc del projecte de la Lliga de Debat per al curs 2018-2019 amb un gran èxit de participació. Més de 175 persones han assistit a la sessió que s’ha realitzat a l’Escola de Doctorat i Consell Social a càrrec de l’experta en comunicació Fani Grande. Els assistents també han pogut conèixer de primera mà l’experiència de l’estudiantat de l’IES Benigasló, finalista, en representació de l’UJI, en la Lliga de Debat de secundària i batxillerat de la Xarxa Vives en l’edició de l’any passat.

Organitzada en col·laboració amb la Federació Escola Valenciana, la jornada ha servit com a primer contacte amb l’activitat del debat de competició als 14 equips d’educació secundària inscrits per participar en la Lliga i també a l’estudiantat universitari interessat a participar en la lliga universitària.

Durant la sessió, s’han donat a conèixer recursos i tècniques d’emissió del discurs i d’argumentació, per tal de construir un discurs públic convincent.

Des de la Unitat de Suport Educatiu de l’UJI, òrgan responsable de l’organització, es veu amb molta satisfacció l’interès de l’estudiantat més jove per aprendre a construir discursos argumentats i a resoldre diferències mitjançant el debat de qualitat.

Més informació sobre la Lliga de Debat: www.lligadedebat.uji.es