La Jaume I dóna la benvinguda a l'alumnat entrant dels programes de mobilitat

28/01/2019 | SCP

•  benvinguda-estrangers Benvinguda_Erasmus_25-01-19_DLL33_in

FOTO: Damián LLorens

La Universitat ha donat la benvinguda a l'estudiantat entrant que ja es troba a Castelló amb un acte que ha inclòs xarrades informatives de caràcter pràctic i una visita guiada al campus. L’UJI rep en aquest segon semestre 106 estudiants d’universitats d’Europa, Àsia, Amèrica Llatina i Amèrica del Nord que cursaran estudis de grau, màster i doctorat a l’UJI a través de diferents programes d’intercanvi.

Durant l’acte, el vicerector d'Internacionalització i Cooperació de l’UJI, Joan A. Martín, ha agraït l’alumnat que haja triat l’UJI per a realitzar els seus estudis i els ha animat a usar tots els recursos docents, així com les instal·lacions universitàries (Biblioteca, Servei d’Esports, laboratoris, etc.), i aprofitar al màxim la seua estada «per crear una xarxa de contactes amb companys i companyes i per conèixer i gaudir també de la ciutat de Castelló i de tota la província».

A més a més, una agent de la Policia Local de Castelló ha explicat a l’alumnat algunes normes de convivència i consells pràctics per la seua estada i, el personal tècnic de l’Oficina de Relacions Internacionals, els ha informat sobre els estudis i els tràmits que han de realitzar, el funcionament i serveis de l’UJI o el programa d’activitats culturals i lúdiques per a l’estudiantat internacional que organitza l’Oficina. Per a finalitzar la jornada han realitzat una visita guiada per les principals instal·lacions del campus.

Imatges de l'acte