La XXVI edició del Reclam tanca el teló amb nou mil espectadors

04/12/2018 | SCP

•  clausura-reclam Cloenda_RECLAM_DLL081_in

FOTO: Damián LLorens

La 26 Mostra d’Arts Escèniques Reclam ha finalitzat el diumenge amb «Óscar, el niño dormido» una obra de la companyia el Espejo Negro per a públic familiar a la seu de Benicàssim. Abans de l’espectacle de titelles carregat de sensibilitat i emoció amb una cuidada estètica, van prendre la paraula Carmen Lázaro, vicerectora de Cultura i Relacions Institucionals de l’UJI, i Javier Alonso, regidor de Cultura de Benicàssim, que van refermar la seua voluntat de continuar treballant per les arts escèniques i la cultura com a servei públic a la societat i emplaçant-se a la propera edició del Reclam.

La Mostra en el conjunt de la programació ha tingut tocs de crítica social i ha estat un cant a la llibertat de viure i de pensar. El Reclam és una referència cultural de prestigi que transcendeix més enllà de les nostres comarques. És motivació, curiositat i emocions, generat per la suma de molts esforços compartits entre el Vicerectorat de Cultura de la Universitat Jaume I, la Diputació de Castelló, les regidories de Cultura dels ajuntaments d’Almassora, Benicarló, Benicàssim, Betxí, Borriana, Castelló de la Plana, la Vall d’Uixó, Vilafranca, Vila-real, Vinaròs, la Regidoria de Joventut d’Orpesa, la Fundació Caixa Castelló i l’Institut Valencià de Cultura.

En la programació d’aquesta edició han tingut protagonisme la dansa contemporània, les obres per a públic familiar i les altres per a joves i adults, a més d'un acurat homenatge a Carles Santos. Una oferta variada en estils i estètiques que ha comptat amb uns 9.000 espectadors i espectadores.

Fotografies