La rectora Eva Alcón pren possessió com a nova presidenta de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa Rafael Benavent ha sigut nomenat president d'honor de l'entitat en el Ple del Patronat

16/11/2018 | SCP

Eva Alcón, rectora de l'UJI, ha pres possessió com a nova presidenta de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa en el transcurs de la reunió del Ple del Patronat de la Fundació que s'ha celebrat avui.

En el mateix acte, l'anterior president, Rafael Benavent Adrián, ha sigut nomenat president d'honor de l'entitat, designat pel Ple a proposta conjunta de la rectora i del president del Consell Social de l'UJI, José Luis Breva. A més, s'han designat els nous membres del Patronat i s'ha procedit a l'elecció del president de la Comissió Permanent i president executiu de la Fundació, càrrec que exercirà l'empresari Carlos Cabrera. Tots aquests nomenaments responen a les modificacions introduïdes pels nous estatuts de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa amb motiu de la seua conversió en mitjà propi de l’UJI.

Benavent ha volgut dedicar unes paraules als membres del Patronat en el que ha sigut el seu últim Ple com a president: «He tingut la gran sort de comptar amb col·laboradors excepcionals al llarg d'aquests anys. Als que van ser vocals d'aquest Patronat, als que ho han sigut en aquesta última etapa, i als recentment nomenats que avui us trobeu ací, vull dir-vos que la vostra implicació és essencial per al bon funcionament de la FUE-UJI, és necessària la vostra participació perquè es faça efectiu aqueix nexe d'unió entre la comunitat universitària i el teixit empresarial castellonenc».

Per la seua banda, Eva Alcón ha mostrat la seua satisfacció per presidir la FUE-UJI, «un fet que assumisc amb gran responsabilitat i honor». A continuació, ha donat la benvinguda als nous membres del Patronat: «Vosaltres sou el millor aval de la Fundació, les entitats i institucions que componeu aquesta organització sou el més valuós. Ara toca mantenir aqueix compromís que ha guiat la FUE-UJI al llarg de 25 anys: canalitzar tota la producció de coneixement, recerca i talent de la Universitat cap a l'empresa».