L’UJI celebra la investidura com a doctora honoris causa d'Anna Lluch i l'acte d'obertura de l'Escola de Doctorat

12/11/2018 | SCP

El Paranimf de la Universitat Jaume I acull el dimecres 14 de novembre de 2018, a les 12 hores, l'acte d'obertura del curs 2018/19 de l'Escola de Doctorat, la investidura del grau de doctora honoris causa de la doctora Anna Lluch Hernández, i la investidura dels nous doctors i doctores.

La concessió del grau doctor honoris causa a Anna Lluch Hernández ha sigut una proposta del departament de Traducció i Comunicació, en reconeixement a la seua trajectòria científica, acadèmica i clínica, i per la seua vinculació amb la Universitat Jaume I. Vicente Montalt, professor de Traducció i Interpretació, serà l'encarregat de pronunciar la laudatio de la doctora Lluch.

Anna Lluch Hernández es va llicenciar per la Facultat de Medicina i Odontologia de la Universitat de València en 1978. En 1985 va obtenir el grau de Doctora per la Universitat de València amb la qualificació de Premi Extraordinari. Ha gaudit de diverses estades en centres estrangers rellevants i actualment és catedràtica de Medicina en la Facultat de Medicina de la Universitat de València i Cap de Servei d'Hematologia i Oncologia Mèdica de l'Hospital Clínic Universitari de València. Destaca la seua faceta com a investigadora principal del grup d'investigació de biologia en càncer de mamà de la Fundació INCLIVA. També pertany al Grup Espanyol d'Investigació en Càncer de Mama (GEICAM) i al grup SOLTI, que participa en el desenvolupament de nombrosos assajos clínics a escala nacional internacional.

A més d’aquesta excepcional trajectòria científica i acadèmica, en el terreny clínic la doctora Anna Lluch ha dedicat i dedica especial atenció a la millora de la comunicació amb els pacients. Ha col·laborat activament amb el Màster en Traducció Medicosanitària de l’UJI, particularment en el disseny i implementació de les pràctiques professionals i investigadores.

Per a finalitzar, hi ha que destacar la visió humanística i humanitzadora que la doctora Lluch té de la pràctica mèdica i que fa que, al llarg de tota la seua trajectòria, la comunicació en totes les seues dimensions haja esdevingut un valor central.

L'acte podrà seguir-se en directe per VoxUJIRadio i Facebook