La Biblioteca de l’UJI ofereix la segona edició del micro-MOOC sobre accés obert

22/10/2018 | SCP

La Biblioteca de la Universitat Jaume I de Castelló, amb motiu de la celebració de la Setmana de l’Accés Obert, presenta la segona edició del micro-MOOC sobre accés obert, que es pot cursar de forma gratuïta i oberta via Twitter, amb l’objectiu de fer conèixer tots els aspectes claus sobre l’accés obert de manera àgil, breu i diferent.

Aquest micro-MOOC ha estat elaborat per 11 biblioteques universitàries, coordinades per la Biblioteca de la UOC i amb el suport del Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC), European University Asociation (EUA), Ligue des Bibliothèques Européennes de Recherche (LIBER) i SPARC Europe.

En aquesta segona edició s’han actualitzat els continguts i com a novetat, es farà en català i en anglès. Per fer aquest curs, cal seguir el compte de Twitter @moocmicro. Del 22 al 26 d’octubre de 2018, a les 10 hores en català i amb l’etiqueta #OAMOOC, i a les 12 hores en anglès amb l’etiqueta #OAMOOC18, es publicaran tuits sobre accés obert, ciència oberta, dades d’investigació, llicències de publicació, impacte... Pots enviar els teus comentaris i participar en les enquestes diàries amb l’etiqueta #OAMOOC.