panoramica UJI

La revista «Recerca» de l’UJI aborda les noves propostes d'economia alternativa en el seu últim número

10/10/2018 | SCP

«Lectures crítiques de les noves propostes d'economia alternativa» és el títol del número vint-i-tres de la revista acadèmica Recerca. Revista de Pensament i Anàlisi, una publicació del Departament de Filosofia i Sociologia de la Universitat Jaume I de Castelló, editada pels professors J. Félix Lozano (Universitat Politècnica de València), Emmanuel Raufflet (HEC-Mont-real) i Elsa González-Esteban (Universitat Jaume I).

El monogràfic aborda les propostes, desenvolupades en les últimes dècades, que pretenen oferir alternatives a un sistema de mercat que afavoreix els més avantatjats i incrementa la desigualtat. El monogràfic qüestiona el sistema capitalista de mercat actual de la mà d'algunes de les proposicions alternatives més madures, tant teòricament com experimentalment; però al mateix temps, tracta de mostrar amb rigor i autocrítica fins a quin punt aquestes alternatives són capaces de subvertir l'ordre econòmic establert que genera un sistema mediambientalment insostenible i injust socialment.

La revista pot consultar-se en: http://www.e-revistes.uji.es/index.php/recerca/issue/archive

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions
Informació i consultes: Bústia UJI | Centre de seguretat i privacitat