La professora de l'UJI Rosa Agost parla sobre les Normes de Castelló en el programa «Va passar ací» en À Punt

03/10/2018 | SCP

La professora del Departament de Traducció i Comunicació de la Universitat Jaume I de Castelló, Rosa María Agost Canós, ha participat en el programa Va passar ací, un espai d’À Punt que fa un recorregut per històries que són explicades per persones relacionades amb els fets. En aquesta ocasió es tracta d'una presentació sobre les Normes del 32, conegudes també com les Normes de Castelló, tan importants per a la nostra llengua.

Rosa Agost, doctora en Traducció i Comunicació, és professora titular de la Jaume I. Ha sigut secretària de departament, directora de la titulació de Traducció i Interpretació, secretària de la Facultat de Ciències Humanes i Socials i degana des de 2011 fins a 2018. És autora de nombrosos articles i diversos llibres sobre traducció audiovisual, teoria de la traducció i traducció entre llengües maternes i ha editat La investigació en Ciències Humanes i Socials (2013) i Universitat Jaume I de Castelló. 25 anys de realitats (2018). Des de 1993 és traductora de textos audiovisuals i de divulgació científica.

La intervenció es pot visualitzar del minut 10:07 fins al 14:54 en aquest enllaç de vídeo: https://apuntmedia.es/va/a-la-carta/programes/vist-en-tv/va-passar-aci/20-09-2018-capitol-11-els-10-d-alaquas