La rectora de l’UJI rep vuit esportistes universitaris que han aconseguit resultats destacats i premis aquest estiu

19/09/2018 | SCP

•  recepcio-esportistes Esportistes_Elit_DLL47_in

FOTO: Damián LLorens

La rectora de la Universitat Jaume I, Eva Alcón, ha rebut els esportistes de l’UJI que han obtingut resultats destacats i premis aquest estiu, concretament set estudiants i una professora. L’acte també ha comptat amb la presència del vicerector de Campus i Vida Saludable, Rafael Mayo, i el director del Servei d’Esports, Carlos Hernando.

Alcón els ha felicitat pels seus resultats i ha assenyalat que «per a la Universitat, que sempre ha apostat per la pràctica esportiva, és un motiu de satisfacció». A més, ha apuntat que «cal destacar el vostre esforç i que també sigueu capaços de rendir en els dos àmbits, l’acadèmic i l’esportiu». Per la seua part, el vicerector ha destacat que «l’UJI és una universitat molt potent perquè tenim un alt nombre d’esportistes d’elit respecte al total d’estudiants». Finalment, el director del Servei d’Esports ha fet referència als programes amb què compta l’UJI per ajudar a aquests esportistes a compaginar els seus estudis amb l’activitat esportiva.

Els esportistes que han assistit han sigut Carmen Ramos, rècord d’Espanya en la modalitat d’heptatló absolut i sub23; Alexis Sastre, campió d’Espanya absolut en la modalitat de salt d’alçada; Pablo Torrijos, campió d’Espanya absolut en la modalitat de triple salt i cinquè en el campionat d’Europa d’Aire Lliure a Berlín; Bárbara Hernando, subcampiona d’Espanya absoluta en la modalitat d’heptatló; Osarumen Odeh, subcampiona d’Espanya absoluta en la modalitat de llançament de martell i campiona d’Espanya universitària 2018; Claudia Conte, rècord d’Espanya sub20 en la modalitat d’heptatló; Eric Peñalver, quart classificat en els Jocs del Mediterrani en la modalitat de 3.000 metres obstacles, i Manoli Alonso, entrenadora de Bárbara Hernando, Claudia Conte i Carmen Ramos, que ha estat guardonada en els Women Leadership Awards 2018.

Programa d'Esportistes d'Elit