Vox UJI Ràdio inicia nova temporada amb 51 programes en la seua graella Les emissions comencen el dilluns 24 de setembre amb un programa especial per presentar la nova programació

21/09/2018 | SCP

L’emissora de la Universitat Jaume I, Vox UJI Ràdio, inicia el 24 de setembre de 2018 una nova temporada amb 51 programes en la seua graella amb un programa especial realitzat des del Café dels Sentits en el que es presentarà la nova programació. El programa començarà a les 10:30 hores i comptarà amb la participació de bona part dels col·laboradors i col·laboradores de l’emissora.

Durant el curs acadèmic 2018/2019, Vox UJI Ràdio mantindrà les seues emissions continuades de dilluns a dissabte entre les 10:30 i les 17 hores amb tot tipus de continguts i formats radiofònics. Entre les novetats, es troben programes com Treta de porta, en el que setmanalment es farà un repàs a l’actualitat futbolística dels equips de la Comunitat Valenciana; La hora de los valientes, programa sobre emprenedoria i experiències laborals, i Darle la vuelta a la vida, espai que reflexionarà sobre aspectes com la gestió de les emocions, l’educació, les modes, etc.

Més informació en la pàgina web http://www.radio.uji.es/, des d'on també es pot escoltar la ràdio per Internet i accedir a la Radioteca per a recuperar programes emesos amb anterioritat.