La Fundació Universitat Jaume I-Empresa gestiona més de 1.000 estades en pràctiques en 2018

20/09/2018 | SCP

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa ha gestionat durant l’any 2018 més de 1.000 estades en pràctiques extracurriculars i beques per a titulats en empreses i institucions que contribueixen de forma directa a la seua formació pràctica, impulsen la inserció laboral i milloren el potencial de les empreses i dels sectors econòmics i socials de Castelló.

El programa de pràctiques externes extracurriculars constitueix una activitat de naturalesa formativa dirigida a l’estudiantat que està supervisada per un professional de l'entitat on es duu a terme l'estada, així com per un tutor acadèmic de la Universitat Jaume I. El programa té com a objectiu que l’estudiantat aplique i complemente els coneixements adquirits en la seua formació acadèmica, a més que incorpore noves competències per a l'exercici d'activitats professionals. Així mateix, també es facilita l’ocupabilitat i es fomenta la capacitat d’emprenedoria.

Les 10 titulacions en les quals s'han gestionat més pràctiques extracurriculars són els graus en Administració d'Empreses, Finances i Comptabilitat, Química, Periodisme, Publicitat i Relacions Públiques, Enginyeria Mecànica, Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes, Enginyeria Informàtica, Enginyeria en Tecnologies Industrials i Comunicació Audiovisual.

D'altra banda, la FUE-UJI ofereix beques per a titulats, denominades «Beques Experience», dirigides a graduats recents en situació de desocupació i que tenen com a objectiu completar la seua formació teòrica a través de pràctiques en empreses.

Més informació sobre les pràctiques extracurriculars

Més informació sobre les beques per a titulats