20/09/2018 | SCP

•  balaguer-gonel-2018 Beques_Balaguer_Gonel_DLL79_in

Acte de lliurament de beques del curs 2017/2018

La rectora de la Universitat Jaume I, Eva Alcón, i el president del patronat de la Fundació Balaguer-Gonel Hermanos, Ernesto Tarragón, han fet lliurament de nou ajudes concedides per a cursar estudis de postgrau a l’UJI en el curs acadèmic 2017/2018. A l’acte també han assistit la vicerectora d’Estudiantat i Compromís Social, Inmaculada Rodríguez Moya; el vicerector d’Investigació i Transferència, Jesús Lancis, i la directora de l’Escola de Doctorat, Mercè Correa.

El president de la Fundación Balaguer-Gonel Hermanos, Ernesto Tarragón, ha donat l’enhorabona als beneficiaris de les beques pels seus mèrits i ha afirmat que «és una satisfacció complir d’aquesta manera els fins públics de la Fundació. N'estem molt satisfets i aspirem a molt més, encara que la continuïtat d’aquestes beques demostra un recorregut que ens fa sentir molt orgullosos».

Per la seua banda, la rectora de l’UJI també ha felicitat l’estudiantat pels seus èxits acadèmics i ha agraït a la Fundació i al president la seua implicació en aquest programa que «serveix per a enfortir els lligams entre la universitat pública de Castelló i la societat i és un exemple del que poden fer si ambdós van de la mà». En aquest sentit, Alcón ha destacat la contribució que suposa aquest programa per a la millora de la formació dels joves i el desenvolupament del territori i perquè l’UJI siga un espai d’oportunitats.

En l’acte, també s’ha renovat el conveni entre ambdues entitats per a continuar el programa de beques de postgrau en el curs 2018/2019, que té una dotació de 15.000 euros, i s’ha renovat una addenda per la qual es destinaran 10.000 euros més per a ajudes de viatges dirigides a estudiantat matriculat en segon curs i posteriors en programes de doctorat.