Publicacions de la Universitat Jaume I participa en la Fira Internacional del Llibre de Lima

20/07/2018 | SCP

Publicacions de la Universitat Jaume I participa en la 23 Fira Internacional del Llibre de Lima que se celebra del 20 de juliol al 6 d'agost de 2018, amb Espanya com a país convidat.

Les novetats editorials de l’UJI es trobaran en el pavelló de la Federació del Gremi d'Editors d'Espanya, on les editorials universitàries, a través de la Unió d'Editorials Universitàries Espanyoles (UNE), exposaran una xicoteta mostra de títols sobre política, història, filosofia, dret, poesia, cinema, art, música, comunicació, medi ambient, astrologia, turisme i educació.

En aquesta ocasió, 31 editorials han confirmat la seua participació en la mostra, en la qual a més l’UNE presentarà l'experiència de la plataforma Unebook, que comercialitza 75.000 llibres d'universitats i centres de recerca espanyols, a la qual han començat a incorporar-se fons d'editorials d'universitats llatinoamericanes.

Les editorials universitàries espanyoles acudeixen anualment a les principals fires del llibre internacionals (Buenos Aires, FIL de Guadalajara, Internacional del Libro Universitario i la Frankfurter Buchmesse) i nacionals (Madrid, Granada i Liber). Ho fan sota el pavelló de l’UNE el que permet una major visualització i identificació del llibre universitari espanyol.