L’alumna de l’UJI Dafne Sanchis Aicart és una de les finalistes del Concurs #Nosdueleatodos amb el seu àudio #CambiaLaVoz

19/07/2018 | SCP

L’alumna de la Universitat Jaume I de Castelló Dafne Sanchis Aicart ha quedat finalista en la quarta edició del Concurs Nacional en Centres d’Ensenyament i Universitats per la Igualtat i Contra la Violència de Gènere #Nosdueleatodos, una iniciativa de la Fundación Mutua Madrileña, amb l’objectiu de sensibilitzar als més joves per a prevenir i evitar conductes que puguen desembocar en situacions de maltractament.

L'estudianta del Grau de Publicitat i Relacions Públiques de la universitat pública de Castelló s’ha presentat al concurs per «fer una proposta reivindicativa sobre violència de gènere però en termes d’igualtat, és a dir, tant de dones com d’homes» perquè per a ella «dóna igual el gènere, la violència ataca a ambdós i és igual de perillosa».

El seu treball #CambiaLaVoz és un àudio on una veu distorsionada que sembla de dona conta una història però sense introduir cap article de gènere, «la ment identifica, al sentir una veu femenina què és la història d’una dona, però al final, s’inclou la veu real que és d’un jove», explica l’alumna.

El concurs està dirigit a joves de centres d’ensenyament d’ESO, Batxillerat i FP, així com a universitats i escoles de postgrau. Els missatges es podien enviar en qualsevol suport de comunicació audiovisual (vídeo, àudio, imatge, presentació animada, còmics, etc.). En aquesta edició es concediran un total de 9.000 euros en premis i els guanyadors seran elegits a setembre per un jurat format per personalitats de diferents àmbits relacionats amb la igualtat i la lluita contra la violència de gènere.

Més informació: http://nosdueleatodos.com