Estudiantat de Publicitat i de Comunicació Audiovisual de l’UJI guanya els premis jove talent d’EducaFestival

14/06/2018 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Estudiantat del Grau en Publicitat i Relacions Públiques i del Grau en Comunicació Audiovisual de la Universitat Jaume I ha sigut guardonat amb els premis especials jove talent tant en la modalitat individual com en la grupal de la segona edició d'EducaFestival, el festival internacional de publicitat educativa.

L’estudiant de segon curs de Publicitat i Relacions Públiques Andrea López Fabregat ha rebut el premi en modalitat individual per la campanya «Pupitres inclusivos y moldeables» en una gala que s’ha celebrat a l'auditori Caixaforum de Madrid. La campanya té com a objectiu promoure una educació inclusiva a les escoles i evitar l’exclusió a través de la potenciació del valor que té el fet de ser únic. Així, el projecte consisteix en dues pàgines web, una dirigida al professorat perquè puge continguts relacionats amb la promoció de la inclusió i una altra on l’alumnat explique la seua experiència i què és la inclusió a través de vídeos, cançons, dibuixos o qualsevol mitjà creatiu.

Així mateix, el grup «Red velvet», format pels estudiants de tercer curs de Comunicació Audiovisual José Luis Roglá Lacueva i Paula Abellán Castillo, ha rebut el guardó en la modalitat grupal per la campanya «Lo que de verdad importa». La campanya té com a objectiu eliminar els prejudicis i afavorir la inclusió de l’estudiantat. La proposta té diferents accions que es basen en 16 personatges de videojoc de disseny de 8 bits amb diferents personalitats per tal que l’alumnat es puga identificar amb ells. A partir d’aquesta idea s’han plantejat gràfics, jocs, websèries i comptes d’Instagram. Pel que fa al professorat, la campanya proposa una aplicació anomenada EDICO amb material educatiu sobre inclusió per a les classes, a més d’un fòrum per a compartir experiències.

EducaFestival té com a objectiu sensibilitzar sobre la responsabilitat dels anunciants com a agents influents en la societat i en la capacitat de la seua comunicació per a educar, així com professionalitzar i estimular el sector de la comunicació i el màrqueting educatiu per a aconseguir una disciplina més creativa, responsable i eficient. Per a això, EducaFestival premia estratègies de comunicació en cinc categories: centre educatiu, universitat i postgrau, campanyes socials, productes o temàtiques educatives i altres. A més, s’atorguen premis especials als resultats, comunicació innovadora, estratègia de màrqueting relacional i jove talent.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions