L’antic alumnat tindrà una tarifa especial en els màsters propis de l’UJI

28/05/2018 | SCP

El Programa AlumniSAUJI i la Fundació Universitat-Empresa (FUE-UJI) col·laboren per a oferir als membres de la categoria Premium del programa d’antics alumnes i amics i amigues de l’UJI dues places per màster propi amb una reducció del 3% de la matrícula. Aquesta reducció suposa entre 60 i 360 € menys, segons el màster, que l’alumnat no haurà d’assumir. Per a accedir-hi caldrà tenir sis mesos d’antiguitat en aquesta categoria. L’objectiu és fer valdre la filiació Premium, oferint-los serveis exclusius i de qualitat en formació continuada i incrementar la notorietat de la formació de postgrau propi.

La Universitat Jaume I presenta per al curs 2018/2019 una oferta àmplia i diferenciada amb 44 màsters universitaris, 22 programes de doctorat i una gran oferta de postgrau propi composta per 20 màsters propis, en 18 dels quals s’aplica la tarifa especial, cursos d’especialització i cursos d’expert. Els estudis propis de postgrau són ensenyaments destinats a la formació i especialització de titulades titulats i universitaris oficials. Aquests estudis tenen un enfocament predominantment pràctic, especialitzat i basat en les necessitats del mercat laboral.

Més informació: www.alumnisauji.uji.es / www.fue.uji.es