Candidatura per l’UJI aconsegueix la majoria del Claustre amb 82 representants La força més votada entre l’estudiantat ha tornat a ser l’Associació d’Estudiants SAÓ UJI

17/05/2018 | SCP

Candidatura per l’UJI, grup que recolza a la recentment elegida rectora de la Universitat Jaume I, Eva Alcón, ha guanyat les eleccions al Claustre de la Universitat Jaume I, segons els resultats provisionals.

En total, Candidatura per l’UJI ha obtingut 82 representants claustrals: 68 entre el PDI doctor amb vinculació permanent, 13 entre el personal docent no doctor, contractat i ajudants, a més de l’únic  representant de l’estament de personal becari i estudiantat de doctorat.

En el PDI doctor amb vinculació permanent també han estat elegits 1 representant de la candidatura Professorat Independent Alternatiu (PIA) i 2 candidats individuals.

En el col·lectiu de personal docent no doctor, contractat i ajudants, també ha estat elegida 1 de les candidatures individuals.

A més a més, els membres de Candidatura per l’UJI han estat entre els 20 més votats, encapçalant la llista l’actual vicerector d’Investigació, Jesús Lancis, seguit de Ximo Gual, Paco López (actual vicerector d’Ordenació Acadèmica i Professorat), Rosa Llusar, i Isabel García Izquierdo (actual vicerectora d’Estudis).

Representants de l’estudiantat i del PAS

Pel que respecta als representants de l'estudiantat, dels 37 llocs a elegir, 28 han estat per a l’Associació d’Estudiants SAÓ UJI i 9 per a Plataforma Estudiantil.

Per últim, entre el col·lectiu del Personal d'Administració i Serveis (PAS) han estat elegits 8 candidats i candidates individuals, i 8 de la candidatura conjunta Un Pas Endavant.

El cens per a les eleccions al Rectorat i Claustre és de 15.609 persones: 427 corresponent a professorat funcionari doctorat; 949 de PDI no doctorat, personal contractat i ajudant; 619 becaris i becàries; 12.974 membres de l’estudiantat i 640 membres del personal d'administració i serveis. El nombre de claustrals que calia triar eren 71 en el sector de PDI funcionari; 14 per a la resta de PDI; 1 becari o becària; 37 representants de l’estudiantat i 16 del personal d'administració i serveis.