El grup d’estudiants de l'UJI «Memento único» guanya el concurs de Druni de l'agència de publicitat Comunica2

28/05/2018 | SCP

El grup «Memento único», compost per les alumnes de tercer curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Jaume I Marta García, Marta Santos, Germina Rodríguez, Carmen Villaescusa i Alexandra Salazar s'ha proclamat guanyador del concurs de Druni dirigit per l'agència de publicitat Comunica2

L'agència va visitar l’UJI el passat 13 de febrer per a exposar a l’estudiantat un brífing real del client Druni, a partir del qual els estudiants han realitzat una campanya de publicitat en línia dins de l'assignatura Estratègies de Publicitat i Relacions Públiques que té com a professorat responsable Cristina González, Paz Ferrín i Álex Rubio.

L’estudiantat ha treballat en la campanya durant tot el quadrimestre sota la supervisió tant del professorat com de l'empresa Comunica2, en concret, amb Miguel Rives, CEO i màxim responsable de l'agència, i juntament amb el seu equip compost per José Morales i Andrea Durà, exalumnes de la Jaume I i graduats en Publicitat i Relacions Públiques que en l'actualitat treballen en l'agència.

Quatre grups van quedar finalistes i van exposar el passat 22 de maig les seues propostes i campanyes finals davant els responsables de l'agència Comunica2, els quals es van quedar gratament sorpresos per l'alt nivell formatiu dels alumnes. Finalment, el grup guanyador ha sigut el grup «Memento único».

El premi consisteix en unes pràctiques en l'agència Comunica2, on les alumnes tindran l'oportunitat de completar i millorar la seua formació. A més, algunes de les propostes es duran a terme per l'agència en col·laboració amb el grup guanyador. Tots els grups participants, finalistes i guanyadors, han obtingut també un diploma certificat per l'agència Comunica2 en què han fet constar la participació en el certamen el treball del qual ha sigut per a un client real: Druni.