Els membres del Consell de Direcció de l’UJI visiten algunes instal·lacions renovades del campus

21/05/2018 | SCP

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, i els membres del Consell de Direcció han visitat avui algunes de les instal·lacions del campus renovades recentment. La visita s’ha iniciat en les noves dependències del Servei de Gestió de la Docència i Estudiants, les oficines de la Sindicatura de Greuges,  l’Assessoria Jurídica i la Junta Electoral. A continuació, han visitat  l’Escola de Doctorat i les noves oficines del Centre d’Educació i Noves Tecnologies (CENT), que s’ha traslladat a la planta baixa de l’edifici d’Ampliació de Biblioteca.

Durant la visita han estat acompanyats pel director de l’Oficina Tècnica d’Obres i Projectes, José Pitart, i l’arquitecte Eneko Prades.

Fotografies

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions