Dades de participació en el vot electrònic anticipat a Claustre i a Rectorat de l’UJI

15/05/2018 | SCP

La Universitat Jaume I ha tancat el vot electrònic anticipat per a les eleccions a Claustre i Rectorat amb una participació en les eleccions al Claustre del 57% del PDI doctor amb vinculació permanent i pertanyent als cossos docents universitaris, del 24% del PDI no doctor, personal contractat i ajudants, del 43% del PAS i del 10% de l’estudiantat.

En les eleccions a Rectorat, la participació ha sigut del 52% del PDI doctor amb vinculació permanent i pertanyent als cossos docents universitaris; 18% del PDI no doctor, personal contractat i ajudants, personal becari i estudiantat de doctorat; 34% del PAS i 7% de l’estudiantat.

La jornada de vot anticipat electrònic s’ha desenvolupat sense cap problema ni incidència destacable, segons ha informat la Junta Electoral.

Les eleccions presencials tindran lloc dimecres 16 de maig de 10 a 18 hores.