L’UJI distingeix 94 estudiants amb els Premis «Ernest Breva» a l’Excel·lència Acadèmica

04/05/2018 | SCP

•  excelencia-academica-2018 Premis_Ernest_Breva_18DLL308_in

FOTO: Damián LLorens

La Universitat Jaume I ha lliurat els Premis a l’Excel·lència Acadèmica a l’estudiantat de grau del curs 2016/2017. L’acte ha estat presidit pel rector de l’UJI, Vicent Climent, qui ha estat acompanyat per la vicerectora d’Estudis, Isabel García Izquierdo; el president del Consell Social, José Luis Breva; Rafael Ballester, degà de la Facultat de Ciències de la Salut;  Rosa Agost, degana en funcions de la Facultat de Ciències Humanes i Socials; Amelia Simó, directora de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, i Rafael Lapiedra, degà en funcions de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques.

En aquesta ocasió s’han atorgat un total de 94 premis dotats amb 250 euros a l’estudiantat amb el millor expedient acadèmic de primer, segon, tercer i quart curs en cada grau, i cinquè i sisè en el cas del Grau en Medicina. Concretament, s’han lliurat 23 premis de primer curs, 21 de segon, 22 de tercer, 26 de quart curs de grau, a més d’un de cinquè i un de sisè en Medicina.

També s’han lliurat els diplomes al rendiment acadèmic a quatre alumnes que han aconseguit el premi a l’excel·lència acadèmica en tots els cursos en els graus de Traducció i Interpretació, Enginyeria en Tecnologies Industrials, Infermeria i Enginyeria Agroalimentària i del Medi Rural.

El rector de l’UJI, Vicent Climent, ha agraït el treball realitzat per l’estudiantat i ha defensat la cultura de l’esforç perquè «els títols els donem a persones que han treballat, perquè per si mateixos no valen si darrere no hi ha un conreu i un orgull per a superar-se». Així mateix, ha destacat el paper de les universitats públiques d’«oferir a les persones una finestra al futur» i d’ajudar amb les seues polítiques de beques i incentius a les persones amb menys recursos perquè puguen accedir al coneixement i prosperar.

Imatges de l'acte