Personal tècnic de la Universitat Pública de Navarra visita l’UJI per a conèixer el servei d’InfoCampus i els processos d’administració electrònica

03/04/2018 | SCP

La directora del Servei d’Organització, Qualitat i Processos, Piedad Muelas, i la cap de secció de l’Oficina d’Atenció Universitària de la Universitat Pública de Navarra, Josune Urzainki, han visitat el servei d’InfoCampus per conèixer el seu funcionament i els processos relacionats amb l’impuls de l’administració electrònica en la universitat pública de Castelló.

Durant la primera part de la visita, la responsable d’InfoCampus, Yolanda Pascual Ramos, i el cap del Negociat de Registre, Xavier Garcia Belmonte, els han explicat el funcionament dels serveis d’informació i registre, que van ser unificats el passat mes de juliol amb el propòsit de millorar l'atenció que ofereix a la comunitat universitària i a la societat en general. InfoCampus és un servei transversal a la resta de serveis i unitats administratives de la universitat i col·labora en tot allò que implica millorar la informació i gestió de tràmits. En aquest sentit, ha participat juntament amb altres serveis en el disseny del Sistema d'Informació Acadèmica (SIA), que permet visualitzar tota la informació que l'alumnat ha de conèixer sobre cadascuna de les assignatures incloses en les titulacions que s'ofereixen: horaris, aules, guies docents, professorat, avaluació, etc.

A continuació, s’han tractat les accions realitzades per la universitat castellonenca en l’àmbit de l’administració electrònica. L’UJI va encetar en 2014 el projecte d’impuls de l’administració electrònica amb la finalitat d’aconseguir en la major part de procediments administratius una tramitació electrònica completa, com a resultat del qual s’han implementat en l’UJI diverses aplicacions informàtiques.