Més d’un miler d’alumnes participen en la XXIII Prova Cangur a la Universitat Jaume I

03/04/2018 | SCP

La Universitat Jaume I de Castelló ha acollit dijous 22 de març de 2018 la Prova Cangur, convocada per la Societat Catalana de Matemàtiques i organitzada per les respectives comissions (valenciana, balear i catalana), amb l’objectiu d’estimular i motivar l’aprenentatge d’aquesta disciplina a través dels problemes.

Al voltant de 800 alumnes de tercer i quart d’ESO, primer i segon de batxillerat i cicles formatius de grau mitjà i grau superior de la província de Castelló han participat en les proves al campus universitari i a les seus universitàries a Morella i Benicarló, on hi havia 265 alumnes realitzant també la prova. L’alumnat de primer i segon d’ESO realitza la prova divendres 23 de març en els seus propis centres.

La Prova Cangur és una activitat impulsada per la societat internacional Kangourou sans Frontières, de la qual és membre la Societat Catalana de Matemàtiques que, per aquesta raó, és l'entitat titular del Cangur en llengua catalana.