L'associació universitària Positivat celebra el Dia de la Felicitat

20/03/2018 | SCP

•  dia-felicitat dia_felicidad_18DLL53_in

FOTO: Damián LLorens

L'associació universitària Positivat ha celebrat per tercer any consecutiu el Dia Internacional de la Felicitat amb diverses activitats que han tingut lloc a l’Àgora de la Universitat Jaume I i a la plaça Hort dels Corders de Castelló.

Per a la celebració, l’associació ha organitzat activitats pràctiques i amenes basades en les recerques realitzades en el camp de la psicologia positiva per tal de valorar la importància del benestar psicològic. Concretament, s’han realitzat cinc accions en les quals els assistents han pogut seguir el seu propi camí de la felicitat i aconseguir, una vegada completat el recorregut, un regal commemoratiu.

El punt de partida ha sigut una abraçada per a seguir amb la dinàmica de l'arbre de la gratitud, un arbre que ha recorregut de forma itinerant tots els centres de l’UJI amb missatges que s'hi han escrit. El sabor de la felicitat ha sigut un altre dels aspectes que s’han plantejat durant la jornada amb la degustació de xocolata. Finalment, s’ha convidat els participants a realitzar les seues millors fotos en un particular photocall i a compartir-les juntament amb missatges de #FelicidadEnAcción a través de les diferents plataformes digitals com WhatsApp, Facebook, Twitter o Instagram.

Enguany, a més, des de Positivat s'ha aconseguit donar visibilitat internacional a les activitats, ja que s’han realitzat simultàniament a Castelló (Espanya) i a Lima (Perú).

Les activitats han estat organitzades en col·laboració amb la Universitat Jaume I i la Facultat de Ciències de la Salut, el negociat de joventut de l'Ajuntament de Castelló, el Màster UJI en Psicologia Positiva Aplicada, la Universitat de San Martín de Porres del Perú i l'Institut Peruà de Psicologia i Educació (IPPSE).