El CADU d'atletisme a l'UJI acollirà més de 300 atletes

23/03/2018 | SCP

Els dies 23 i 24 de març de 2018 la Universitat Jaume I (UJI) acollirà, per vuitè any consecutiu, el Campionat Autonòmic d’Esport Universitari (CADU) d'atletisme a les seues instal·lacions esportives. Divendres i dissabte es podrà gaudir, amb entrada gratuïta a les pistes d'atletisme de la universitat, dels millors esportistes universitaris en totes les modalitats de carreres, salts i llançaments, que representen a les set universitats de la Comunitat Valenciana. A més, un any més el campionat estarà obert a la participació d'atletes federats.

El campionat d'atletisme tindrà lloc en les pistes universitàries de l'UJI, el divendres 23 de març a partir de les 16 h i el dissabte 24 de març a partir de les 10 h.

A aquest campionat autonòmic acudiran esportistes de la Universitat de València, Politècnica de València, Cardenal Herrera, Miguel Hernández d'Elx, Universitat d'Alacant, Universitat Catòlica de València i UJI. Hi participaran al voltant dels 250 esportistes en categoria masculina i femenina, dels quals cal destacar un nombrós grup d'esportistes de la Universitat Jaume I que en aquesta edició arriben a una xifra rècord amb gairebé 50 inscrits, 22 dones i 25 homes. D'altra banda, cal destacar la nombrosa participació d'atletes federats en el campionat, el que dóna un major salt de qualitat a la competició.

La selecció de l'UJI es presenta amb atletes molt importants, com ara la recent campiona absoluta en pista coberta, la decatleta Carmen Ramos, o les medallistes d'or al campionat d'Espanya 2017, Oksana Ferentsyk en javelina i Osarumen Odeh en martell. També destaquen en la secció masculina els medallistes d'or, Víctor Ruiz en els 1.500 metres i Eric Peñalver en els 3.000 metres obstacles, del Campionat d'Espanya universitari de 2016.

Cal destacar que l'entrada és lliure i que aquelles persones que vulguen col·laborar com a voluntaris poden realitzar la seua inscripció en «Voluntariat esportiu- UJI-Voluntària».

Horari de les proves

Llista de persones inscrites