El Servei d'Esports de l’UJI programa un taller sobre història, coneixements bàsics i pràctica del tennis

23/03/2018 | SCP

El Servei d'Esports de la Universitat Jaume I de Castelló ha programat un Taller sobre història, coneixements bàsics i pràctica del tennis que tindrà lloc durant el mes d'abril. Aquest servei disposa d'una variada oferta formativa que se suma a les tasques de gestió de les instal·lacions i l'organització i difusió d'activitats esportives i de competicions internes i externes.

En el Taller d'història, coneixements bàsics i pràctica del tennis hi haurà un enfocament teòric en relació al coneixement de la seua història i evolució, així com l'explicació dels diferents tipus de colps, material i regles. A més, es realitzarà una projecció on s'analitzaran les diferents fases del joc i el partit. D'altra banda, hi haurà una part pràctica en la qual s'ensenyarà com col·locar un sobregrip de forma correcta i com realitzar els diferents colps que existeixen en aquest esport. El curs s'inicia el 27 d'abril i serà impartit pels germans Rubén i Javier Ripollés Bru, el divendres de 9.30 a 13.30 i de 17 a 20 hores i el dissabte de 10 a 13 hores.

D'altra banda, el Servei d'Esports de l’UJI i la Fundació Ultra Sports Science en col·laboració amb el Club de Carreres de Muntanya Desert Amunt i Penyagolosa Trails, organitzen l'IV Congrés Internacional de Trail Running que se celebrarà en la universitat els dies 9 i 10 de maig. El congrés comptarà amb la participació de 22 ponents del màxim nivell i inclourà diverses activitats com a tallers, ponències i taules redones que permetran abordar les temàtiques més rellevants del món del running.