Grupo Torrecid imparteix una sessió en el Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats

20/03/2018 | SCP

Grupo Torrecid ha impartit dimarts 13 de març de 2018 una sessió en el Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats de la Universitat Jaume I. La xarrada ha sigut realitzada per Javier Gasch, responsable de formació de Torrecid, qui ha mostrat l’expansió i el procés d’internacionalització de l’empresa familiar ubicada a l’Alcora. Torrecid és un grup multinacional que es dedica a oferir productes, serveis, solucions i tendències de futur als sectors de la ceràmica i vidre, principalment. El grup està present en més de 27 països i té clients en més de 130 països.

La sessió s’ha impartit a l’estudiantat de l’especialitat en Màrqueting Internacional del Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats, que procedeix de diversos països i continents: cinc xinesos, una argentina, dos francesos, un mexicà, una equatoriana, un belga, dos colombians i deu estudiants i estudiantes espanyols.