L’UJI promociona la seua oferta formativa en la I Fira «Estudiar a España» de Colòmbia

15/03/2018 | SCP

La Universitat Jaume I participa en la primera fira «Estudiar a España» que se celebra en Colòmbia del 13 al 17 de març de 2018, en concret en les ciutats de Medellín, Barranquilla i Bogotà. Espanya rep cada any més de 100.000 estudiants estrangers, dels quals el 40 per cent són llatinoamericans.

L'objectiu del projecte «Estudiar a España», promogut pel Servei Espanyol per a la Internacionalització de l’Educació (SEPIE) és acostar l'oferta educativa a l’estudiantat estranger, així com estrènyer llaços amb organismes locals de diferents països en l'àmbit de l'educació, generant sinergies i enfortint xarxes globals. La universitat pública de Castelló té molt bona acceptació en aquest tipus de fires, tant per l'oferta de màsters, com per la seua qualitat educativa i per l’atractiu de la ciutat i província.