L'IES Benigasló guanya la Lliga de Debat d'Educació Secundària i Batxillerat de Castelló

12/02/2018 | SCP

L'equip de l'IES Benigasló de La Vall d'Uixò ha guanyat la Lliga de debat d'Educació Secundària i Batxillerat, organitzada per la Universitat Jaume I i Escola Valenciana.

L'estudiant Anabel Forner Mollar, de l'IES Betxí, ha guanyat el premi a la millor oradora. El tema elegit per als debats d'enguany ha estat «L'humor té límits?» i han disputat la final els equips de l'IES Benigasló (La Vall d'Uixó) i de l'IES Betxí. Han quedat semifinalistes de la lliga els equips de l'IES Cabanes i l'IES Almenara.

Enguany han participat en la lliga 11 equips provinents de nou centres d'educació secundària i batxillerat de la província de Castelló. La fase local de la lliga de debat va tenir lloc a la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques de la Universitat Jaume I, i, atès el significatiu augment d'equips participants, l'UJI ha hagut d'habilitar enguany duessales de debat.

L'equip guanyador participarà ara en la fase final de la Lliga de Debat d'Educació Secundària i Batxillerat, organitzada per la Xarxa Vives d'Universitats, a la Universitat Miguel Hernández d’Elx, de l’11 al 13 d’abril de 2018.

El rector de la Universitat Jaume I va inaugurar la fase local d’aquesta lliga, amb el vicepresident d’Escola Valenciana, Natxo Badenes, i el director acadèmic de la Unitat de Suport Educatiu, Iván Barreda. El rector va agrair a l’alumnat la seua participació i va destacar la importància de prendre part en aquesta activitat per a aprendre i treballar capacitats com l’expressió.

Imatges