La Càtedra Diputació de Centres Històrics i Itineraris Culturals de Castelló de l'UJI se suma a l’Any Europeu del Patrimoni Cultural

06/02/2018 | SCP

La Càtedra Diputació de Centres Històrics i Itineraris Culturals de Castelló de l'UJI ha obtingut la cessió del logotip d’Hispania Nostra per promocionar les seues activitats dins de l’Any Europeu de Patrimoni Cultural. En concret les accions seleccionades per aquesta organització estaran vinculades amb el projecte «Artesania i artesans. Avaluació de xicotets municipis per desenvolupar un Pla d’Acció Territorial Patrimonial» preparat per la Càtedra de la Universitat Jaume I i la Diputació de Castelló.

El propòsit de l’Any Europeu del Patrimoni Cultural és animar a les persones a descobrir i explorar el patrimoni cultural europeu i reforçar un sentiment de pertinença a la família europea. Els objectius són fomentar l’intercanvi i la valoració del patrimoni com un recurs compartit i sensibilitzar sobre la història i valors comuns que es troba no només en disciplines com l’art i la literatura, sinó també en altres àmbits com les tècniques artesanals, la gastronomia, la història, la música o el cinema.

Més informació: http://www.uji.es/institucional/estrategia/plans/comunicacio/patrocini-mecenatge/comcolaborar/catedres/empresa2/catedradiputacio/

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions
Informació i consultes: Bústia UJI | Centre de seguretat i privacitat