El catedràtic de l’UJI Vicente Esteve Cano formarà part del jurat del XIII Premi Cientificotècnic Ciutat d’Algemesí

15/01/2018 | SCP

El catedràtic de Química Inorgànica de l’UJI i membre de la junta directiva del Col·legi Oficial de Químics de la Comunitat Valenciana, Vicente Esteve Cano, formarà part del jurat de la XIII edició del Premi Cientificotècnic Ciutat d’Algemesí per a joves investigadors, nascuts o residents a la Comunitat Valenciana, un guardó amb l’objectiu d’incentivar la tasca dels investigadors i investigadores i compensar econòmicament el seu esforç per continuar amb les seues investigacions.

El professor és llicenciat i doctor en Ciències Químiques per la Universitat de València i enginyer tècnic industrial per la Universitat Politècnica de València. Després de treballar en la indústria i finalitzar el doctorat es va incorporar a la Universitat Jaume I de Castelló en el Departament de Química Inorgànica i Orgànica. És autor de més de 75 publicacions, 71 comunicacions a congressos i ha participat en 47 projectes i contractes d’investigació, en 18 com a director.

Ha tutoritzat prop de dos mil alumnes del programa de pràctiques i ha dirigit quatre tesis doctorals, una tesina, tres treballs d’investigació del Programa de Doctorat de Química Molecular i Materials i 36 treballs finals de màster en el programa de Riscos Ambientals i Laborals. Forma part del Grup Especialitzat de Cristal·lografia de la Reial Societat Espanyola de Química des de 2010, avaluador científic de la Generalitat de Catalunya des de 2011 fins a 2016 i expert designat pel Govern espanyol per la revisió de la metodologia IPPC/OCDE/AIE per la realització dels inventaris de gasos d’efecte hivernacle.