L’UJI prepara el IV Congrés Internacional de Trail Running

El congrés se celebrarà al mes de maig com avantsala científica al Campionat del Món de Trail
15/01/2018 | SCP

La Universitat Jaume I de Castelló acollirà els dies 9 i 10 de maig de 2018 el IV Congrés Internacional de Trail Running com avantsala científica del Campionat del Món de Trail que tindrà lloc a Castelló. El congrés se celebrarà a l’aula magna de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals.

Organitzat pel Servei d'Esports de l'UJI i la Fundació Ultra Sports Science en col·laboració amb el Club de Carreres de Muntanya Desert Amunt i  Penyagolosa Trails, el congrés es convertirà en aquesta edició en un dels millors fòrums científics sobre trail en comptar amb la participació d’experts en aquest àmbit que acudiran a Castelló des del Canadà, EUA, Austràlia, Brasil, Alemanya, França, Itàlia o Sud-àfrica, a més de ponents nacionals que treballen al més alt nivell en el trail a Espanya. Per aquest motiu, els organitzadors esperen arribar a més de 100 inscrits entre els professionals de l'àmbit del trail com ara entrenadors, metges, corredors o fisioterapeutes, entre d’altres.

Aquesta edició del Congrés ha estat dissenyada per a coincidir amb el 2018 Trail World Championship i amb les dues proves més mítiques de la província de Castelló com són la MIM i la CSP. Com en altres edicions, el congrés compta amb el suport institucional de la Diputació Provincial i l'Ajuntament de Castelló.

Les persones interessades a participar en el congrés poden formalitzar ja la inscripció a través de la web del congrés www.congresoultratrail.com. Cal destacar que les inscripcions realitzades abans del 15 de març gaudiran d’un descompte, ja que a partir d’aquesta data les tarifes d’inscripció s’incrementaran.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions