La directora de l’INVASSAT imparteix una conferència en el Màster en Prevenció de Riscos Laborals

12/12/2017 | SCP

La directora general de Treball i Benestar Social i directora de l’Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (INVASSAT), Cristina Moreno Fernández, ha impartit dimarts 5 de desembre de 2017 una conferència en el Màster en Prevenció de Riscos Laborals de la Universitat Jaume I de Castelló, invitada pel catedràtic de Psicologia Bàsica de l’UJI, Francisco Palmero.

Cristina Moreno Fernández és llicenciada en Econòmiques i Empresarials per la Universitat de València. Funcionària de la Conselleria d’Indústria i Comerç de la Generalitat Valenciana, des de 1985 va ser delegada de personal de la GVA en les primeres eleccions sindicals de funcionaris.

Imatge: Amparo Garrigues, professora de la Unitat Predepartamental de Dret del Treball, Seguretat Social, Eclesiàstic i de l’Estat; Cristina Moreno, directora de l’Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (INVASSAT) i Francisco Palmero, catedràtic en el Departament de Psicologia Bàsica, Clínica i Psicobiologia.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions