Més de 250 alumnes del graus de Mestre de l’UJI participen en els actes de graduació

18/12/2017 | SCP

Un total de 260 alumnes, 110 del Grau en Mestre/a d’Educació Infantil i 150 del Grau en Mestre/a d’Educació Primària que han finalitzat els seus estudis durant el curs 2016-2017 han participat al Paranimf en els actes de graduació, en els quals se’ls ha fet entrega d’una beca i un diploma.

Els actes han estat presidits per la degana de la Facultat de Ciències Humanes i Socials, Rosa Agost, i en ambdós ha actuat com a padrí el professor del Departament d’Educació, Tomás Segarra Arnau, qui ha parlat sobre les primeres vegades que s’imparteix classe i la importància de reflexionar sobre el fet educatiu, què tipus de mestre volen ser i com han de construir i perfeccionar aquesta figura cada dia. A més a més, han intervingut en representació de la resta de companys els alumnes Miguel Ángel Ranilla Pinedo de l’especialitat de Primària i Francisco Gamón Olivas en la d’Infantil.

Els actes de graduació estan organitzats pel Programa AlumniSAUJI, amb col·laboració amb el Servei de Comunicació de la Universitat Jaume I. Aquests actes, on a més de l’estudiantat i representants del món acadèmic també hi estan presents els familiars dels recents graduats i graduades, pretenen reconèixer l’esforç i donar l’enhorabona a l’alumnat que ha finalitzat els seus estudis.

Vídeos en diversos formats