Les seleccions UJI d’escacs i bàdminton triomfen a Alacant Han quedat segons en escacs i tercers en bàdminton

20/12/2017 | SCP

Les seleccions d'escacs i bàdminton de l'UJI han aconseguit el segon i el tercer lloc, respectivament, en el Campionat Autonòmic d'Esport Universitari (CADU) disputat dijous passat a la Universitat d'Alacant. L'UJI, amb una delegació de vuit esportistes, quatre en la modalitat d'escacs i quatre en la de bàdminton, van disputar aquest campionat contra la resta d'esportistes de la Universitat de València, la Universitat Politècnica de València, la Cardenal Herrera CEU, la Catòlica de València, la Universitat Miguel Hernández d'Elx i l'amfitriona, la Universitat d'Alacant.

Després de tot un dia de competició els integrants de la selecció UJI d'escacs formada per Juan Carlos Sales Sanahuja, estudiant del programa de Doctorat en Història i Estudis Contemporanis; Aitor Viciano Barrachina, estudiant del Grau en Enginyeria Informàtica; Adriana Viciano Barrachina del Grau en Mestre/a d'Educació Infantil; i Sergio Gimeno Simó del Grau en Economia van aconseguir el trofeu com a segons classificats per equips.

D'altra banda, i a la mateixa hora, la selecció de bàdminton aconseguia el trofeu que els acreditava com a tercers classificats en la modalitat de dobles mixtes, amb la parella formada per Pablo Pérez Trufero estudiant del Grau en Història i Patrimoni, i Jorge Cordero Rebollo del Grau en Enginyeria Informàtica. La resta d'integrants de l'equip, Hossain S. M. Ashek, estudiant del programa de doctorat en Estudis Internacionals de Pau, Conflictes i Desenvolupament, i Pablo Agost Bellés, estudiant del Grau en Dret, es van quedar a les portes d'aconseguir algun altre trofeu en un campionat que va destacar pel seu gran nivell.