FEVECTA guardona la professora M. José Senent per la seua divulgació del fet cooperatiu

17/11/2017 | SCP

La professora M. José Senent Vidal, doctora en Dret Mercantil i experta en Dret Cooperatiu en el Departament de Dret Privat de la Universitat Jaume I, ha sigut guardonada per la Federació Valenciana d’Empreses Cooperatives de Treball Associat per la seua «inestimable contribució a la divulgació del fet cooperatiu en el món científic i universitari».

El premi s’ha lliurat en l’acte de celebració del 30 aniversari de la federació que s’ha realitzat a Castelló de la Plana amb l’assistència de la vicerectora de Planificació Estratègica, Qualitat i Igualtat, Maria José Oltra, i en el qual també han estat guardonades les cooperatives Tecninau, Salus, Ensenyament de La Plana, Noguera Associació de Desenvolupament Local, Centeco i l’Ajuntament de Castelló i Adlypse Castellón.

FEVECTA és l’entitat representativa de les cooperatives de Treball Associat de la Comunitat Valenciana, en els àmbits econòmic, polític i social, davant de les entitats públiques i privades, i en el si del moviment cooperatiu en general. El seu naixement als anys 80 va cobrir una necessitat de representació global del sector sorgida entre les cooperatives industrials i de producció.