08/11/2017 | SCP

La Fundació per a l'eficiència energètica de la Comunitat Valenciana (Fundació f2e) i la Càtedra BP d'Estalvi i Eficiència Energètica de la Universitat Jaume I llancen la tercera edició del curs «Sistemes de gestió de l'energia».

Es tracta d'un curs MOOC gratuït que s'impartirà a través del Centre de Formació Online de la fundació f2e, nova plataforma online desenvolupada per a realitzar formació a distància. A més, aquesta edició afig l'opció de poder aconseguir un certificat acreditatiu personal de superació del curs, expedit per la fundació f2e.

Aquesta tercera edició del curs, amb un inici previst per a la setmana del 20 de novembre, té com a objectiu oferir els coneixements necessaris per a dissenyar i implantar sistemes de gestió de l'energia seguint les directrius de la norma ISO 50001. El curs combina material teòric amb la presentació de casos pràctics en diferents tipus d'organitzacions.

Amb aquesta iniciativa la fundació f2e, continua formant a tècnics i ciutadans interessats en el sector de l'eficiència energètica perquè les indústries reduïsquen les seues emissions de gasos d'efecte hivernacle i siguen més competitives, reduint els seus consums energètics.

Sobre la Fundació f2e
La Fundació per a l'Eficiència Energètica de la Comunitat Valenciana, de la qual són patrons BP, l'Ajuntament de Castelló i la Universitat Jaume I, té com a objecte impulsar l'actuació en el camp de l'eficiència energètica a través de la formació, conscienciació social, suport al desenvolupament d'iniciatives empresarials i promoció de projectes d'innovació. Situada a Castelló, f2e conjumina així esforços de l'àmbit privat, públic i acadèmic.