L’UJI i l’Ajuntament de Nules colaboraran en materia d’ocupació i foment de l’emprenedoria

30/10/2017 | SCP

•  conveni-nules Ajuntament_Nules_17DLL23_in

FOTOS: Damián LLorens

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, i l’alcalde de Nules, David García, han signat un conveni de col·laboració entre ambdues institucions en matèria d’ocupació i foment de l’emprenedoria entre l’estudiantat i futur estudiantat de l’UJI i del veïnat de Nules mitjançant una sèrie d’accions formatives que redundaran en aquests dos àmbits.

Després de la firma, l’alcalde ha indicat que espera que aquesta col·laboració «ajude al municipi a trobar personal qualificat», perquè de vegades és complicat trobar personrs amb un perfil determinat. A més a més, David García, ha mostrat la seua satisfacció perquè el conveni permetrà col·laborar en altres àmbits com les pràctiques o jornades a l’institut. Per la seua banda, el rector de l’UJI, Vicent Climent, ha comentat que aquest conveni segueix la línia de «compromís amb el territori de la institució universitària» i ha agraït a l’ajuntament la possibilitat de realitzar pràctiques al municipi i accions de formació i ocupació.

En concret, l’Ajuntament de Nules participarà en el projecte Ocuparty que organitza dues vegades a l’any l’Oficina de Pràctiques i Inserció Professional de l’UJI en què donarà a conèixer el seu projecte NATIU (bullidor d’empreses, registre de desocupats amb cursos formatius, etc.). A més farà difusió dels programes d’emprenedoria universitaris, acollirà estudiantat en pràctiques i organitzarà una jornada informativa per l’estudiantat de secundària, batxillerat i cicles formatius a l’IES Gilabert de Centelles.

Per la seua banda, la universitat pública de Castelló formarà part del jurat dels concursos que organitza l’Ajuntament de Nules sobre projectes de foment de l’emprenedoria i donarà difusió dels mateixos i de totes aquelles accions realitzades amb bullidor d’empreses, emprenedoria juvenil o pràctiques no laborals dirigides a graduats superiors. Així mateix, també rebrà les ofertes d’ocupació que arriben al municipi amb requisit d’estudis superiors per incorporar-les a la base de dades de l’agència de col·locació de l’UJI.

Imatges de l'acte