L’UJI inicia la segona fase de preinscripció dels seus 44 màsters universitaris per al curs 2017/2018

30/06/2017 | SCP

La Universitat Jaume I inicia avui dilluns 26 de juny la segona fase de preinscripció dels màsters universitaris per al curs 2017/2018, condicionada a l'existència de places vacants després de finalitzar la matrícula de la primera fase. En total la universitat pública de Castelló ofereix per al curs vinent 44 màsters universitaris. L’alumnat pot preinscriure's sense disposar del títol universitari, però no podrà matricular-se fins a haver realitzat el dipòsit del títol. La segona fase de preinscripció es realitzarà fins al 28 de setembre i el llistat d’admesos es publicarà el 16 d'octubre.

Dels 44 màsters universitaris que ofereix l’UJI un total de 14 corresponen a l'àrea de les ciències humanes i socials, 10 en l'àrea de les ciències jurídiques i econòmiques, 6 en la de ciències de la salut i, en l'àrea de la tecnologia i ciències experimentals l’oferta s’eleva a 14 màsters. Els màsters s’ofereixen en diferents modalitats en línia, presencials i semipresencials. A més, del total de màsters, quatre tenen atribucions professionals, 15 són interuniversitaris i dos Erasmus Mundus.

Pel que fa als programes de doctorat, l’UJI obrirà la preinscripció l’1 de juny amb una oferta de 21 programes a la qual s’incorpora com a novetat el Doctorat en Ciències Biomèdiques i Salut i Doctorat en Disseny, Gestió i Avaluació de Polítiques Públiques de Benestar Social.

Preinscripció