L'UJI obri la matrícula per a la formació de postgrau propi

22/05/2017 | SCP

El termini de matrícula per al postgrau propi de la Universitat Jaume I ja està obert. En el curs 2017/2018 s'impartiran un total de 41 títols, entre màsters, cursos d'especialització i cursos d'expert. La formació aborda diferents àmbits, com ara dret, economia i empresa; qualitat, medi ambient, prevenció i seguretat; ciències de la salut; comunicació; enginyeria i arquitectura; informàtica-disseny o humanitats.

El postgrau propi per al curs 2017/2018 inclou 20 màsters, vuit cursos d'especialització i 13 cursos d'expert, dirigits a titulats i professionals que busquen aprofundir i actualitzar coneixements o créixer en l'àmbit laboral. Un quadre docent format per professors universitaris i professionals del món empresarial avala una oferta formativa que cada any incorpora novetats, sempre adaptant els continguts a les necessitats i nous reptes que planteja l'entorn laboral i professional.

Novetats de l'oferta de postgrau 2017/2018

Com a novetats respecte al curs anterior, cal destacar l'oferta de quatre nous màsters que inclouen el Màster en Reproducció Assistida (semipresencial), el Màster en Envelliment Normal i Patològic (semipresencial), el Màster en Cooperació i Polítiques de Desenvolupament (semipresencial), i el Màster en Project Management Executive (presencial). A més, s'incorporen dos nous cursos d'especialització: Desenvolupament Local, Innovació i Territori (a distància), i Mediació Policial (semipresencial). Quant als cursos d'expert, s'impartiran dos nous títols: el Curs d'Expert en Mindfulness: Atenció Plena en la Pràctica Docent i el Curs d'Expert en Desenvolupament d'Aplicacions professionals amb Java, React i Docker.

L'àrea de ciències de la salut és sens dubte una de les que ha experimentat un major impuls, amb tres nous títols de postgrau que s'impartiran a partir de setembre i que se sumen als vuit títols que ja es realitzaven.

Tota l'oferta de títols de postgrau propi de l’UJI està disponible en la web: www.uji.es/serveis/cepfc/base/postgrau-propi