La Jaume I selecciona l'alumnat i els mentors del programa Mentoring 5UCV

08/05/2017 | SCP

La Càtedra Increa d'Innovació, Creativitat i Aprenentatge de la Universitat Jaume I de Castelló ha presentat divendres 5 de maig de 2017 el programa local de Mentoring 5UCV que té com a principal objectiu l'adquisició de competències emprenedores, per part de l’estudiantat seleccionat, derivades del consell, ajuda i guia dels empresaris i professionals que exerceixen de mentors.

En aquesta primera edició del programa participaran com a mentors Rafa Serra, director de comptes de D6; Alfredo Raúl Cebrian i Sergio Aguado, CEO i director tècnic de Cuatroochenta; Beatriz Irún, CEO de Suoyou Consulting i Associats, i Juan Antonio Bertolín, director de gestió d’Espaitec. L’estudiantat seleccionat ha sigut Áxel Pena, Carlos Gil, Jordi Meravella, Manuel Lluch, Diego Alegre i Miguel Porcar.

El programa Mentoring 5UCV es realitza conjuntament amb la resta d'universitats públiques valencianes dins del Projecte del Campus Emprenedor Innovador de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball de la Generalitat Valenciana. Busca afavorir una transmissió de coneixements i experiència efectiva que ajude al desenvolupament de projectes emprenedors. La mentoria és una relació de desenvolupament personal i professional en la qual una persona més experimentada professionalment (mentor/a) ajuda a una altra amb menor coneixement (mentorat/da). La novetat del programa és que l'estudiant pot escollir el mentor o mentora amb el qual vol treballar i la universitat estableix el contacte.

Més informació:

Imatges